|
|||||
© УНДІАСД, 2021
![]() вул. Лук'янівська, 77, м. Київ, 04107, Україна Довiдка за телефоном: (044) 425 77 40 Графік особистого прийому громадян керівництвом ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мовуВідповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: ![]() Відеоінструкція здійснення скайп-зв'язку для подання звернення до органів виконавчої влади через урядову "гарячу лінію", використовуючи жестову мову Детальніше на веб-сайті Державної установи «Урядовий контактний центр» |